Wednesday 10 August 2011

Вицове -Ало,енергоснабдяването ли е? -Не,тук е Водоснабдяването. -И на вас да ви еба майката


ицове. Виц - 141
Един ден Иванчо отишъл при Марийка и казал:
-Марийке, ще ми дадеш ли твоя снимка?
-Защо Иванчо, да не би да ме харесваш? -попитала Марийка.
А той отговорил:
-Не събирам си покемони!


Вицове. Виц - 142
В Москва, гостувал делегат от развиваща се африканска страна. Отишъл със свой приятел в бар, и наблюдавал игра на руска рулетка.
След това руснакът гостувал в Африка.
- Бихме искали, да ти покажем нашата африканска рулетка - казал любезно домакинът и посочил шест хубави африкански момичета, седнали в кръг.
- Всяка от тях може да прави свирка.
- А къде е рискът? - попитал руснакът.
- Една от тях е канибал!


Вицове. Виц - 143
Спортистка споделя с приятелка:
- Ще спирам стероидите. Взеха да ми никнат косми на странни места.
- Къде бе, миличка?
- Ми, на топките например.


Вицове. Виц - 144
Китаец е на гости в САЩ. Гледа една сергия, на която пише ХОТ ДОГ.
- Уха, топло куче! Не знаех, че американците обичат да ядат кучета! - помислил си той.
Приближил се и си поръчал един ХОТ ДОГ. Продавача му дава. Той го погледнал и го върнал.
- Ама защо? Какво му е?
- Не бе, нищо му няма, ама може ли да ми дадеш един с некоя друга част от кучето?


Вицове. Виц - 145
Блондинка чете статистика във вестник, че на всеки един час в Ню Йорк един човек е блъсван от кола. Блондинката си мисли "... Горкият човечец..."


Вицове. Виц - 146
- Какво правят мутрите на Великден?
- Боядисват си АУДИТАТА в различни цветове и се чукат.


Вицове. Виц - 147
Съседни гинекологически кабинети. Единият гинеколог влиза шумно в кабинета на съседа и му казва:
- Колега, при мен има една, путката й е като диня.
- Сериозно?
- Да бе, ела два видиш!
Отиват в кабинета, лежи пациентката разкрачена, оня гледа, гледа:
- Абе, съвсем нормална си е путката...
- Ти билзни, близни да видиш...


Вицове. Виц - 148
Лекция в университета. Професорът:
- А сега колеги, бихте ли ми казали пример за лошо стечение на обстоятелствата? Иванов!
- Ами, вървиш през нощта по пуста улица. Пред теб върви жена с прекрасен задник. Идва автобуса и тя се качва в него, преди да успееш да направиш каквото и да е...
Професорът:
- Чудесно, Иванов! Петров...
- Ами, вървиш през нощта по пуста улица. Пред теб върви мъж с прекрасен задник. Идва автобуса и той се качва в него, преди да успееш да направиш, каквото и да е...
Професорът:
- Добре, Петров! Колев...
- Ами, вървиш през нощта по пуста улица. Зад теб върви Петров, а скапаният автобус, не идва и не идва...


Вицове. Виц - 149
Мутра си купила японски автомобил с десен волан. На другия ден колегите го питат:
- Тиква, как е новата кола, бе?
- Колата е супер, всичко си има... само един проблем имам... когато плювам през прозореца, все уцелвам жената...


Вицове. Виц - 150
Излиза пиян моторист от една кръчма и си мисли:
- Ако ме спрат полицай, ще им кажа, че очите са ми червени заради вятъра дето ме духа на мотора.
Качил се тръгнал и след 2 километра... хоп, полицейска палка. Отива полицая до него, представя се и го пита.
- Защо са ти толкова червени очите... заради вятъра ли?
- Не бе, пил съм... отговаря съвсем объркано моториста.


Вицове. Виц - 151
Мъж и жена се развеждат. В съда, съдията пита:
- Госпожо, защо искате да се разведете?
- Мъжът ми непрекъснато ме нарича крава!
Сдобрил ги съдията, а мъжът обещал да не я нарича крава.
На излизане пред съда жената започнала да злорадства:
- Видя ли, сдобриха ни?!
Мъжът ядосано отговорил:
- Трай, че като те ковна между рогата...


Вицове. Виц - 152
Един пристига в магазина с парче сирене в ръка.
- Аз ви поисках швейцарско сирене, а вие сте ми дали холандско!
- Вие да не би да разговаряте с него?


Вицове. Виц - 153
Жена пътувала във влака за чужбина, избрала по мобифона си своя съпруг и го попитала:
- Как е любимата ми котка? Тъгува ли за мен?
- Тя вече издъхна!
- Господи, какъв ужас. Знаеш ли ти си крайно нетактичен! Нима трябваше да ме уведомиш така директно? Можеше по-деликатно да ми кажеш, че е била на покрива, откъдето е паднала и умряла... Разбираш ме, нали?
- Абсолютно!
- А сега ми кажи какво прави мама?
- Седи на покрива...

Вицове. Виц - 154
Богата тъща казва на зетя си:
- Зетко, ето ти сто хиляди лева. Прави - струвай, само искам да ме погребеш много богато и да ми направиш скъп мраморен паметник.
На следващата сутрин зетят отива рано при тъщата си и казва:
- Направих всичко както ми нареди. Прави - струвай, погребението е днес в 12 часа.


Вицове. Виц - 155
Две циганки карали заедно курс по английски . След време се срещат:
- Хал дую ду маа Айше?
- Ааа дую хую еври деи!


Вицове. Виц - 156
Учителката задава въпрос на децата, ако се кръстосат някои животни, какъв ще е най-добрият резултат:
Марийка:
- Стоножка с кокошка! Ще има сто бутчета!
- Браво Марийке!
Петьо:
- Прасе с гъска - ще има пържоли и гъши пух!
Иванчо все вдига ръка, учителката не ще да го пита, да не изтърси пак някоя простотия. Накрая няма как:
Иванчо:
- Пучи въшки със светулки!
- Иванчо, от къде измисли това нещо? Как не те е срам? Къде е ползата?
- Ами госпожице, връщате се вкъщи сама, сама сте, скучно Ви е, няма с кой да си поговорите и някой да Ви стопли в леглото, лягате си сама и изведнъж вдигате одеялото, а под него кво виждате - цял Лас Вегас!!


Вицове. Виц - 157
Финален кръг на модно ревю... Излиза англичанина изтупан в костюм, вратовръзка, готин пич - всички ръкопляскат. Излиза французина със спортен екип - потник, гащета, лента на главата, маратонки - всички ръкопляскат. Излиза мосю Ганьов чисто гол с противогаз на главата, с презерватив в лявата ръка и в дясната държи една роза... - бурни овации.
Журито присъжда 1-ва награда за България...
- Те са помислили за всичко... Противогаза предпазва от бойни отровни вещества... С презерватива са помислили за бъдещето като няма да има незаконни деца... а розата - тя е символа на България...
Прибира се в България мосю Ганьов и на аерогарата го посреща тълпа журналисти...
- Браво, как ви хрумна такава идея!!!
- Вие прославихте страната!!!
А мосю Ганьов намръщено отговаря:
- Аз какво исках да им кажа - те какво разбраха.
Исках да им кажа, че както се мирише майска роза с противогаз - така се ебе жена с презерватив !!!


Вицове. Виц - 158
Срещнали се двама приятели, от две съседни села и се заразпитвали за нещата в родните им села - единият се захвалил:
- В наше село, една роди едно вундеркинче - на 6 месеца проговори, на 9 проходи на 1 и половина тръгна на училище на 3 вече беше в гимназията, а сега е на 8 и ще се кандидатира за областен управител, а при вас какво?
- Е какво, какво и при нас аналогичен случай
- ЕДИН НАЕБА ЕДНА КОЗА И Й ПАДНАХА РОГАТА!


Вицове. Виц - 159
Катаджия спира кола, а шофьорът се оказва неговата бивша учителка:
- Здравейте госпожо Петрова! Извадете една химикала и лист и напишете 100 пъти: "Повече никога няма да нарушавам правилата за движение по пътищата"...


Вицове. Виц - 160
-Ало,енергоснабдяването ли е?
-Не,тук е Водоснабдяването.
-И на вас да ви еба майката!


Enhanced by Zemanta

No comments:

Post a Comment